21 de Abril, hablo espanol! :)

Tengo Un gato !!

(De ska vara ensån där grej över N:et på espanol men what ever !!)

Idag onsdag så hare både hänt mycket och lite, beror ur vilken synvinkel man kollar i ;)
Känner mej ovanligt sprallig för att vara onsdag kväll och jag sitter och pluggar spanska och filosofi som en tok! Måste vara den underbara musiken, jag lyssnar på Spice girls förstår ni! :D
Lyssnar på "Wannabe" och jag måste säga att sången kan misstolkas ! :O
Klura på den, du Glade ! ;)
OM ni undrar varför jag lyssnar på Spice girls så äre så att jag var inspererad av konserten som var på skolan idag, i hållen av 3:orna. Dom riktiga Spice Girls kom dit !! De var awsome!! Haha och roligt vare fast den rödhåriga "programledaren" var bara pinsam, hennes skämt funkade inte !! MEn de var skit skoj, fast de var ju ett problem och de är att jag kan inte stå/sitta still då de spelas musik så jag stod och dansade lite, och asså jag har de mest perfekta håret för att vara hårdrockare !! Ska typ bli de bara för håret ! ;)


(Dålig bild, I know :( )

Aja vad hände mer... jo vi åt lunch och de var vell kul, jag och matilda tjaffsade som vanligt och bina åt långsamt ;) Efter lunchen så vare DAG-time!! :D Dagens höjdpunkt asså ! Eller? Kluris den oxo?
Vi Satt ialla fall där och "lyssnade" medans Dag pratade på om alla ideer om miljön och huuur man jagade djur och massa. Medans vi lyssnade som aktiva elever så satt jag och Binstier och skrev ner alla fotbollsspelare vi kunde och ja, som vanligt är Apis bäst !! :D

Efter Dag stunden så slutade vi och jag for till mormor medans jag väntade på bussen, men när jag kom dit vare ingen där men jag hade ju en nyckel somtur var ! Satt och såg tv i 40 min sen på trebussa hem :)

Hemma så såg jag tv med systra mig, Tyra Banks show, där talade de om typ att vara blandras och massa sånt rasistiskt som bara USA tjafsar om hela tiden ! Vi andra har kommit förbi hudfärg!

Ja sen har kvällen varit pluggig... Har sugigt och jag vet inte om de direkt vart mycket filosofi gjort men jag tror och hoppas att jag kan spanskan som jag har prov i i morron!! :O :O :O :O
Wish me good luck ! :)

JO just ja jag glömde nästan att säga att jag och Bina ska skriva en låt på Italienska och de kluriga med de är att ingen av oss kan Italienska. Eller jag kan ju säga Prosscuttio !! :D vilket betyder Luft torkad skinka ;)
Det är mitt ord och jag tar här med pantent på Proscuttio ( om de är så de stavas) ! ;)

DAGENS PINSAMHET! :
Dagens pinsamhet var nog då jag skulle skoja med Fredrik och Bina och säga att Bill Clinton var på tjugan och då råkade jag säga George Clinton... Lite retad man blidde... Men de kan jag bjuda på, jag har ju trots allt inte alla ...nånting hemma, vad heter de.. Alla fiskar? ne de är alla hästar hemma va? Aa vi kör på Alla hästar hemma ;)
Haha ni kanske fattar vad jag menar efter de där :P



NU ska jag sova tro jag, vill ju vara utvilad så att jag äger på provet imorron !! :D

//MOnkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0