Awesome Day ! :)

Idag Söndagen den 25 april 2010, så har jag varit med mina bästa vänner :)
Dagen har varit en av dom bästa i mitt liv tror jag :)
De började med att Tlusan och matte kom och hämtade mej sen for vi till miio, där satt hon och Elina å sola:)
Vi bestämde oss för att gå och grilla korv, de gick ju lyckat! Vi hade ingen torr ved me oss och inge papper, inge tändvätska INGET! Men duktig som tlusan är så hade hon med sig handväskan och i den fanns de en tändare och hårspray ;) Så ja vi improviserade och fick lite eld men inget att grilla på direkt, så vi gick till Miio igen och Stekte korven i ställe ;) Efter vi ätit satt vi och pratade, skrattade och hade skoj som vi alltid har ! :D



Vi gick sen till Alba och köpte kulglass! MUMMA :D :D
Vi satte oss i en trapp och åt glassen i den vackra solen, men himlans vad alla glodde!! Var enda en som körde/cyklade och gick glodde som om dom aldrid sett folk förr! ;)



När vi ätit våra glassar så gick vi och satte oss på ramparna och chillade i solen, då kom Ante och Matte och snackade med oss lite :)[Kul att se dom igen, var ju som ett tag sen!] Sen for tlsnusarn hem och så va vi bara tre ;) När vi gick tillbaka till miio så stack miio oss med en pinne... AJ! Hemma hos miio såg vi Glee, Elina for hem; jag for sen hem och så var de roliga slut :(



Eller när jag kom hem fick jag massa mat och såg tv så att helt tråkigt vare ju inte men JAG VILLE TILLBAKA!!

Dom där flickorna är de bästa som finns efter godis ;) haaha

NU ska jag sova och drömma om hur kul vi hade :D

PÖSSS PÅ ER ALLA, (LOOSEERS) !! ;)
 


 //MOnkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0