Home again :)

Usch vad trött jag är !! Hade ju hur kort dag som helst men redan på matten började trötthets fnittret och BIna kämpa med att få mej att räkna men nej nej jag ba satt där och fnittrade ;) haha

Efter Matten så vare gympa dax och man fick göra vad man vill eftersom vi skulle ha betygs snack, jag och bina betsämde oss för att vi skulle dansa!! Så vi gick till spegelsalen och shackade loss, efter ett tag kom fredrik och moises och dom dansde oxo! haha Moises dansade vacker balett måste jag säga !!! :D

När vi slutade så gick jag till mormor och morfar, där vare ju fin främmande så jag kände mej lite risig när jag kom in i gympa kläderna och stank lite fotsvett... men men jag satte mej i tv-rummet och såg tv (Supernanny) tills de var dax att gå till bussen :)

NU sitter man här alldeles död i hjärnan efter all skratt och dans, jag dör!!
Fast jag kan inte dö än för till middag blire mammas god Mackaronipuddig!! :D LOVE <3
Time to take a powernap !! 
Jag drömmer mej bort till en tid av sommar, skratt, sol och bad !!





//MOnkeyAnna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0