I Love Football !! :D

Okej asså påriktigt, finns de någe bättre än att se på fotboll?
Ja iofs de är inte så jätte kul när de laget man hejar på förlorar men riktigt nice äre att se på fotboll :)

Och hur började denna obssesion ? 
Jo de började ju med att jag var helt beroende av Zlatan (Har han överallt på väggarna i mitt rum) men sen vare så att jag såg på manchester united på en av våra sport kanaler på tv och upptäkte att detta är inte så dåligt asså, jag började gilla hur dom passade bollen,( ManU har ett kinmg passningsspel !!)
Sen efter att mina bröder sett att jag såg fotboll så skulle dom ju reta mej eftersom jag tidigare inte gillat fotboll alls nästan, dom sa att jag inte kunde nåt, och ne kanske kunde jag inte jätte mycket men jag lärde mej efter ett tag. Jag tror att jag ville visa att jag kan oxo och att de inte bara är killar som vill se på fotboll och skrika och gorma som dom gjort i alla år! Dom har utmanat mej och tävliingsinriktad som jag är så var jag redo för en fight !

Men efter ett tag så försvann tävlingen mot mina bröder och fighten för mitt lag Manchester United startade !
Jag såg när de spelade i champions league finalen mot Chelsea ca 52ggr och då startade även hatet som kommer med fotbollen, hatet mot Chelsea, Arsenal, Liverpool och alla de andra engelska lagen!

Efter att i några år nu sett på Man U s matcher och inget annat så gick jag nu in i en annan tid en tid av då jag såg på både Premier League och La Liga. JAg hejade självklart på Real Madrid eftersom min broder är ett stort fan!

Jag Har nu en stor passion för fotboll och det är inte en passion som försvinner lätt !

JAg kommer nog att älska fotboll tills jag dör !

Drömmen är nu att jag ska fara och se Manchester United live på old trafford och sen fara till spanien och se Real Madrid på Santiago Bernabeu stadion.


Hoppas de kommer Tru ;)

Nu ere i alla fall Real Madrid match snart !!

                              // MONKEYANNA 

(HImlans så mycket jag skrev !! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0