Jorden är Platt!

Ganska uppenbart asså!!

Torsdag den 22/4 2010 och ned räkningen börjar inför min födelsedag !!
Jag fyller år den 24 maj förstår ni :) KOm just på att de är exakt en månad kvar till champions league Finalen i Madrid (Santiago bernabeu)!

Usch endå vad jag må dåligt! Jag har jätte ont i halsen, täpp i näsan och mitthuvud känns jätte tungt och som om att de ska spricka! Vi få se om de blir nån skola imorron, må jag som jag gör nu så blire nog inget men vi få hoppas på de bästa !! :)

Ikväll har jag pluggat som igår fast de var jobbigare idag eftersom jag mådde så himla bajsigt!

Min Dag: Steg upp halv nio gjorde mej klar och for till skolan vi tio, hade skapande då vi sjöng sjörövar-fabbe och planerade vidare. Efter de vare lunch och sen de hemska spanskaprovet.... de gick vell så där, jag hoppas de gick bra men de är svårt att veta.. :P Efter de satt vi och gjorde ingenting, misshandlade varann och sen vare matte time och de var ju måttligt kul... satt och gjorde några tal i alla fall sen slutade vi och jag åkte buss hem, satt och snackade med Ida i bussen vilket var kul eftersom vi inte snackar så mycket :)

NU ska jag vell sova och hoppa att jag blir kurerad av en god natts sömn men de känns inte lovande... siiter här och nyser samtidigt som näsan rinner och jag är täpp... Men jag ber en bön och hoppas på de bästa :)

Jag har bilder på vad jag hade på mig idag men jag hittar inte sladden så jag få lägga in dom imorron ;)


 
(Andra bilder, på den galna Anna that We all know and love !)

Sov gott my fallow friends :D


//MOnkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0