Solen skiner och Apis är glaAA !! :)

GOD DAG ALLA MÄNNISKOR !! 

Idag har det varit en riktigt fin och bra dag, den började med sovmorron, kom till stan vid halv tio och skulle möta Bina, Fredrik och Natta vid HM innan vi skulle gå till Nordanå för att se på 3:ornas PeterPan teater.
Den var skit bra !! Asså dom var riktigt bra dom som va med !! :)
Efter teatern så gick vi tillbaka till skolan och FY vad varmt de var, eller de var ju skönt men oj vad konstigt de var att gå ute i t-shirt när de är en massa snö överallt! :P



När vi kom till skolan åt vi och bråkade på sen vare spanska och efter spanskan så hade vi skapande.
På Skapande så satt vi och planerade inför våran "lekdag" som vi ska ha med ett gäng 8 åringar, de ska bli riktigt kul om allt går som planerat :)



Pappa hämtade mej på skolan, vi hämtade sen mamma och for hem, åt sen vare data stund och sen gjorde jag mej klar för att vara barnvakt. Så kvällen har tillbringast med systern och tre Tysk-svenska barn :)
HAde riktigt kul faktiskt, vi ritade med kritor ute på asfalten, asså de är skit kul!! :)

NU sitter jag här mätt efter att ha ätit pizza, rik efter kvällens jobb och lite på spänn eftersom jag ser fotboll ;)

Och jag hoppas att Zlatan förlåter mej för att jag inte vill att Barca vinner .... ! Jag älskar Zlatan men varför VARFÖR!!?!?! var du tvungen att börja spela i hatar laget nummer ett ?!?!? 


Nu ska jag släppa de och le lite för Inter kvitterade just :) 

// MOnkeyAnna
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0