Trötter men Glader ;)

Natten var en av dom jobbigaste jag varit med om! Jag kunde först inte somna för de retade så mycket i halsen, när jag väl hade somnat så vart de vell en halv timmes somn och sen hostade i två timmar, en halvtimmes sömn, hosta, osv! Så jag har vell sovit kanske fyra fem timmar inatt...
Innan jag for till skolan så fick jag veta av mamma att mormor var på sjukhuset pga hjärtat... inte bra, dom skulle typ stanna och sen starta om hjärtat så jag vart jätte orolig...
For ialla fall till skolan och hade matte med min störda klass, efter de vare gympa och HLR(Hjärt och lungräddning)Kul om man tänker på mormor... Men de var skoj, helt stört och jätte jobbit! Asså man måste vara stark för att kunna rädda nån !!
Efter vi gjort de så var de andra delen av klassens tur så vi gick och spelade pricken eller vad dom andra nu kallade de :P Vi gjorde de ett tag men jag åkte ut först:( Efter de vare basket match, Svarta mot Vita så Moises vart själv :P Men Vi ändra så att Fredrik var svart oxo ;)
Vi Tjejor vann (Säg vi) !! :D

När jag kom hem la jag mej och sov, efter att ha sovit en stund kom systra in och sa att momor mådde bra och att dom hade fått komma hem så då kunde man andas ut :)



Nu ska jag sova snart tro jag, ÄR DÖDS TRÖTT!!

Jag vill passa på att gratta Ingela som tog körkortet idag!! GRATTIS !! :D Nu blir hon min körslav!

See yaa would not want to be yaa, you ugly thing! [hihi]

//MOnkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0