Welcome to my new blog !! :D

Hej jag heter Anna, annars känd som Apis, MonkeyAnna eller biffAnna, har en heldel fler smeknamn men de kan ta ett tag att skriva alla, ni förstår min kompis Miio är lite störd så jag fick mej några smeknamn i 9:an ;)

Aja PÅ denna blogg ska jag försöka skriva så ofta som möjligt om vad som händer i Apis liv, kanske inte alltid är så kul saker men ska i alla fall skriva ;) (Om jag orkar förstås)

Lite förvarningar:
*PÅ denna blogg kan de förekomma en hel del fel stavningar och särskrivings fel, detta är jag medveten om men jag orkar inte bry mej så ni får liksom leva med de ;)

* I slutet av varje inlägg kommer jag att skriva // MONKEYANNA  ba så att ni inte får en total chock då de står så helt plötsligt :P

This is moi ;)

                             

Har du någe åskiter om de jag skriver så kan du ju skriva dom men jag kan ju inte lova att jag bryr mej ;)

                                                            // MONKEYANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0