Road Trip !



Igår Måndag for jag mamma pappa och syster agnes på en bilresa till Gargnäs där farmor och farfar har sina gravar. Ja de var vell kul eller? nja men de var kul stundvis men när vi var på väg hem fick jag de västa astmaanfallet någonsin! Jag fick ingen luft och vi fick stanna så att jag kunde andas lite frisk luft men de hjälpte inte mycket. Mamma vill att vi skulle ringa ambulansen men jag hade inte tänkt åka nån himla ambulans! Så vi försökte åka iväg igen men kom typ tio meter innan jag inte kunde andas igen vi gick ut ur bilen och jag satt där ute och kämpade på. Var riktigt rädd också! Jag skakade, kunde inte andas och hela min kropp började domna bort... Jag klarade äntligen av att åka vidare men usch de var den värsta biten jag någonsin åkt!   De lät som jag vet inte vad när jag andades. Huvva! OM jag ändå hade haft astma medicin! Jag hade just slut i Inhalatorn´, men när vi kom hem så fick jag astma medicin och efter 20 min så lugnade det ner sig och jag la mej och sov... HUvva igen!

Lite bilder på dom bra delarna ialla fall! ;)












                                    //Monkeyanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0