Skola!


(Dålig kvalla men lev mere!)

JA si har inte bloggat så mycket i veckan eftersom de är skola nu igen! Men har haft en ganska bra första vecka och om vi ska vara helt ärliga så har jag inte de hemskaste schemat i världen men de skulle vara skönt med fler sovmorrnar ;) Idag (Torsdag) slutade jag kl:11 för vi hade ingen engelska så jag slapp tre timmars hålet! Men hur som helst så hade jag inte mycket att göra när jag kom hem så jag såg först "keeping up with the kardashians" sen bakade jag negerbollar ( eller chokladbollar om man så vill) när jag gjort de städade jag och sen satt jag där rast lös och lyssnade på musik, efter att ha suttit där ett tag så kunde jag inte sitta still längre och började istället dansa som en tok! Haha de var skönt att shacka loss! Nu efter en dusch ska jag sova och kanske orka med fredagen ;) Peace !! Fotboll i helgen!! Man United på lördag 17.30 och sen på söndagen kl: 21.00 (tro ja att de va)har Real Madrid sin första match för säsongen!! :D I love football!!!


//MonkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0