Torsdag kväll

Jag  hade lekt och chillat hela dagen och sen på efter middan skulle vi fara och grilla med några ur kyrkan och när vi ätit så skulle vi spela brännboll och de ver ett stort misstag! Jag sprang allt vad jag kunde från en kon till den andra och det var blött i gräset och just som jag hann fram till konen så halkar jag till och landar hårt på rygg och svanskota och de svartnar för ögonen jag kan inte andas och de gör så fruktansvärt ont att jag nästan dog!!
Vi for hem och jag kunde knapp sitta i bilen när jag kom hem tog jag massa värktabletter och la mej i sägen vilket var smärtsamt! :O Fy skjutton!!


                                                 //MonkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0