What's up world?

HEllo, har inte uppdaterat på ett tag men har bara inte blivit av helt enkelt.. :P Ja si mycke har hänt sen sist ! :O Jag har varit på trästocks torsdag till lördag och haft riktigt skoj!! Jag har badadt i havet och bilvit lämnad här i ske-å medans mina vänner åkt i väg på äventyr på Sveriges gröna marker ;) Mina kusiner från Stockholm har åkt till Frankrike, såg bilder från vars dom är och fick ångest för jag vill ju mer än nåt annat vara i Spanien just nu som jag egentligen skulle vara. Men de finns vell ett syfte med att jag är hemma ;) Verkar dock som om att de blir att fara till London i November !!! :D Hoppas!! JAg ska då fara och se Manchester United spela på old trafford!!! MY DREAM WILL COME TRU!!! :D Nu ska jag sluta babbla/skribbla och klättra upp på vinden iställlet där mamma har kläder jag ska få! Wish me luck ;)

 



DAgens outfit hette de va? ;)

                                                        //Monkeyanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0