Måndag och Fotboll !! :D


                           

                     Gasen i botten i galet målkalas

Idag så har de varit en riktigt bra fotbolls dag, i alla fall för Portugal ;) Dom vann över NordKorea med 7-0 !!! De vart ett mål i första halv leken och sen i andra så flög bollen bara in i mål :P De var den roligaste andra halvleken jag sett så här långt i VM !! :D Och C.Ronaldos mål var ju rätt så kuligt :P haha han har nytta av sina tricks som han alltid gör ;) Nu ser jag Spanien mot Honduras och de gäller att Spanien vinner nu asså !! :D Just nu är det noll noll, 11 minuten och Honduras målvakt fick ont :( Stackarn men de kan vi inte bry oss om när vi hejar på Spanien ;) Ne men han mår bra nu vilket vi tackar Gud för, usch om han varit skadad på riktigt och jag skrivit så där :( Men men hur som helst, Spanien leder kan man säga fast än det är noll noll, dom har mest boll innnehav och mest skott på mål ;) Förutom fotboll så har jag bränt fingret :(
 
                                                          NU ska jag fokusera !! :D

                                                          //MOnkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0