Söndag !!!

                     

Ikväll har jag varit i stan hos madde och varit med tok gänget :P Vi hade riktigt kul med disneyfilm och lek i lekparken :) Skönt att vara barn ;) Medans jag var där var det Brazil matchen så jag missa dden men Bina höll mej uppdaterad(Uppskattas)! Galet eller vad ?!? Kaká utvisad?!"?!?!"? DOMARN HAR DU INGEN HJÄRNA ?!?!?!? Stackars Kaká! :( Men Brazil vann i alla fall mot Elfenbenskusten och Pissade på Drogba och Svennis ;) hahaha :D
Nu ska jag sova och ladda mina batterier så att jag orkar se både Portugal matchen och Spanien matchen ;) Bina, jag vet varför du ser på fotboll ;) haha :) Men de är ju en bra anledning ;) Spanish boys are hot ;)


                                                      //MonkeyAnna

Kommentarer
Postat av: bina

HAHAHAHA det är inte bara därför ;)

2010-06-23 @ 12:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0