Söndag

Idag äre söndag och jag är dödligt trött !! Idag har jag varit i kyrkan och det är vell de enda jag gjort :P Nu sitter jag i mitt rum och ser på "she's the man" typ världens roligaste film, till filmen äter jag godis och dricker cola ;)!! :D Ska se fotboll vid fyra Italien- Nya Zeeland och sen efter de Brazilien- Elfenbenskusten, vi håller på Italien och Brazilien ;) Imorron ska jag i alla fall se portugal-Nordkorea och spanien- Honduras sen få vi se om jag ser på Chile- Schweiz oxo :P Hejar på PORTUGAL så klart och SPANIEN såklart !! :D Hoppas på vackra mål och riktigt underhållande matcher !! :D OCh vinst så klart !!

                                                       //MOnkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0