Spanien, where did you go?

                      
Bild: Zlatan, kunde ha varit i hans barca just nu men nej :( (Han ska ju lix byta klubb typ men endå !!)
  (Bilden på mej är från rumänien drakulasslott 2007 tro ja ;) )
Jahapp, hade de gått som de skulle så skulle jag ha varit i spanien nu... istället sitter jag här i mitt rum och deppar, har ett himla sår i pannan oxo så man kan ju tro att jag är Indier eller nåt :P Usch varför ska de aldrig gå som jag vill !!?!? De ända som går bra just nu är fotbollen :) Men känns knepigt att få med alla mina lag :P
NU ska jag fortsätta deppa och tänka på att jag kunde ha varit i Spanien nu....!

                                                         //MonkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0