Watch them dance!!



Okej jag vill att ni gör följade: Sätt er vid ett fönster, slå på lite musik och kolla när träden dansar.
De är vackert, det är så skönt ute nu, konstigt att jag tycker de egentligen eftersom att jag älskar sol så mycket :P Jag var ute nyss, under pausen i fotbollen och Oj så skönt de var att känna vinden i håret!
Jag gick till laxfisket här i södra bergsbyn och sätte mej på en av bänkarna och bara njöt av vindarna och kollade på hur vackert allt egentligen är. Jag känner mej lite fjollig som skriver allt detta men jag såg en film där huvudpersonen sa något så fint, hon sa att vinden är som tro, man kan inte se den men man känner den.
Vinden bär på mycket, hopp, tro och hemligheter ;) NU ska jag sluta med de här och fortsätta se på matchen England- Usa :)

                                                  See yaa!!

                                            //MOnkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0