Whats up People?!?! ;)











Ja si, jag har varit lite dålig på att uppdatera denna veckan men jag har varit sjuk med ca40 graders feber och ont i halsen så att jag har ju en ursäkt ;) I Fredags mådde jag dock bättre och for till skolan, hade nationella och svenska annars vare inge eller jo de var regält med vatten krig på skolan och jag fick en vattenballong på mej men de e lurre jag kommer att döda imorron ;) ;) KVällen spenderade jag först i stan där jag och systern delade ut papper/ledtrådar  till mammas jobbarkompisar, dom hade nån tipsrunda eller nåt ;) Vi åt även subway!! :D :D
Resten av kvällen skrev jag hemtenta, måttligt kul men jag satt ca. 4 timmar och sen var jag klar och död, febern var tillbaka...! Lördagen for jag vad sjutiden till yttervik där mina bästa vänner hade fixat en fdelsedags fest åt mej :D Älskar er !! Jag fick tårta och present :) Presenten var en ram med en bild på MAN U s logga och en bild på C.Ronaldo ;) haha MEn de var tydligen inte den riktiga presenten utan den skulle komma snart men de var lite strul :P Hade i alla fall jätte kul den kvällen som jag alltid har med dom dära :D 
Jag hade så kul att imorse då jag vaknade hade jag ingen röst!! Jag kan inte prata utan hur mycket jag än tar i så kommer de viskningar... :( Harinte pratat på hela dagen och asså jag skulle dö om jag blev stum!! Jag älskar att prata och dom som inte gör de dom är ju störda :P Jag gillar att ba göra ljud ibland, ba för att irritera ;) 
Nu ska jag i alla fall städa mitt rum och hoppas att mmin röst kommer tillbaka till imorron då vi ska vara cheerleaders åt våra klasskambrater som ska tävla mot andra klasser i "Rita Gissa" !! :D
Blir kul med en skoldag som endast innehåller lek !! :D :D :D JAg ska dränka lite folk imorron !!




                                                    //MOnkeyAnna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0