World Cup in South Africa !!



Bild : ROONEY!! ROONEY!! ROONEY!! (Spelade dock lika mot USA...men dom krossar nog i näästa match)
ÄLSKAR DEJ ROONEY !! DU ÄR FREAKING AWESOME!! :D :D

Ja som vi alla nog förhoppningsvis vet så är det fotbolls VM, vilket jag såklart älskar !! :D
Vi har fått se en hel del oväntade och väntade saker, men huvudsaken är ju att vi fått se fotboll :D :D
Ja, vi har tex sett Spanien förlora mot Schweiz, det var mycket oväntat och ledsamt :'( Vi har fått se Många lag spela lika (Det är mycket tråkigt!!) Sen har vi ju idag fåt se Argentina krossade Syd korea och som en liten bonus så gjorde Higuain hattrick!! :D :D Kändes dock konstigt att heja på Messi .... De är jag inte van vid :P
De är väldigt kul att se fotboll men jag tycker hemskt synd om dom lagen som åker ut, man ser hur ledsna dom blir och man vet att dom inte får det lätt när dom kommer tillbaka till sitt hemland. I deras hemländer väntar press och besvikna fans som är redo att göra spelarnas liv så hemska som möjligt! LEdsamt men de är nackdelen med VM :( Tycker riktigt synd om spanien för dom blir galet grillade efter sin förlust.. Hoppas dom vinner nästa och går vidare ett snäpp till :) Sen hejar vi på Argentina, Portugal, Barzil, England och Spanien som sagt ;) Man kan ju hoppas att halla kommer till åttondels final :D Vi får be en bön och hoppas på de bästa ;) Hoppas jag inte glömt nåt lag nu, men om jag har det så ber jag om ursäkt och hejar omedvetet ;)
Nu ska jag sova och ladda för imorron ;) 

                                                 //MonkeyAnna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0