APIS ÄR 18 ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!


             
           Bild: 06.30 kom familjen och sjöng :) Trött och risig men detta är reality :D :D

JAg är himlarns 18 nu !! Imorse vart man väckt av sång, en kost verson av "Go shorty, its your birthday" Av Syster min :) Sen var de "Vad är de för en dag,(Aha) Är det en vanlig dag(Nah)"! Vackert vare :D
Sen vare att somna om, de tog ett tag för jag låg bara där och tänkte JAG ÄR ARTON!! :O
Men tillslut somna jag och sov till nu, nu ska jag äta en god födelsedags frukost sen städa resten av dagen ... Aja vem bry sig jag är 18!!!! :D hahaha See yaa would not wanna be anyone else then me right now !! :D :D :D :D


                                                      //MOnkeyAnna

Kommentarer
Postat av: bina

grattis!

2010-05-24 @ 14:21:47
URL: http://binasblogg.blogg.se/
Postat av: Apis

Tack :D

2010-05-24 @ 20:52:41
URL: http://monkeyannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0