Champions !!





Bilder: Jag är så himla cool !!
Lördagen var en niceig dag :) Jag klippte gräs och chillade må morgon/förmiddan sen drog jag til tlusan med buss, där ifrån tog vi moppe till Miio där de var "fest". Mona (miios mamma) fyllde 50 år så vi for dit och grattade henne med blommor och choklad :D Vi fick massa god mat och efterrätten, oj jag kan nog inte ens uttrycka hur god den var!! och mycke var det !! :D när jag kom hem så spelade jag lite "golf", stod med golfklubba och tennis boll och sköt eller slog som de kallas i golf medan jag skrek "FOOOOORRR" ! Måste ju varna så att ingen blir skadad ;)
Sen kl:20.30 så satte jag mej i soffan och de var där med dax att se Champions league finalen !! :D
Som jag väntat på den dagen ! Men de var ju inte riktigt som jag tänkt mej när jag satt där själv och såg men de var så himla skönt att få se lite fotboll! NI kanske tycker att jag är störd men de är så himla kul att se på fotboll! Man känner spänningen och man vill bara vinna, se när dom springer med bollen gör alla dessa otroliga dribblingar och bara äger ut varann! De är mäktigt med fotboll asså!  De vart ialla fall Internationale som vann hela skiten!! ;:D och de art jag vell glaA för, tyckte bara lite synd om Zlatan som bytte från den klubben för att få vinna Champions :( Stackarn :( Men men de var så nice att se dom lyfta buklan och oj som dom skrattade och log!! Måste säga att "Man of the game" var Milito !! Som gjorde de två enda målen i matchen !! :D BRa jobbat Inter!! :D Och bättre lycka nästa gång säger jag till Bayern munchen som var riktigt goda förlorare :)
Efter att ha sett de så fick jag grillat kött och oj så gott de var !! :D Mat mitt i natten de är så de ska vara !!

                                                       // MOnkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0