De tre tokarna !


Bild: Spelet "Life" :D

Har haft en skit bra eftermiddag idag :) Ni förstår Signe min kära kusin kom över från grannhuset och jag hon och Agnes satte oss och spelade "Life" ett sällskapsspel då man skapar sig ett liv, med hjälp av LIVPODEN!
Haha vi hade skit kul men tufft hade jag de där ett tag, tre barn, 5000 per år, skuldsatt på en halv miljon och ingen utbildning... medans Signe levde drömmen som Rockstjärna med sina miljoner kunde hon köpa sportbil och lyxhus! Livet är orättvist även då de är på låsas :P Efter Signe for så åt jag och sen hare varit fotbolls tittande.
Först kickade Manchester United Sunderlands Ass och sen Vann Real Madrid mot Oscana( tro jag dom hette)!
Ganska nice med två vinster på en dag ;) Annat än de så ha jag kämpat på med Au pair grejs, hoppas verkligen de blir nåt! Så att Danne inte har rätt!! Aja vi få be en bön och köra på!!
 //MOnkeyAnna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0