Den röda Bubblan vid sidan av vägen...de är Jag!

                                    

Sitter här ensam vid datorn på en söndag kväll, alla i huset försöker sova men jag Anna känner mej lite hungrig (som vanligt)! Jag funderar på att ta mej en fika nu innan jag ska sova. Usch endå vad lessen jag belv då jag kollade på Miios blogg och den där rödabubblan står vid sidan av vägen och bilden är som mörk, vart lessen för att de känns som om att de är jag, jag är den röda bubblan... Jag bara drömmer och planerar om allt jag ska göra men när ska jag göra allt detta?!? Och jag säger åt alla att dom ska skaffa sig ett liv men de är nog jag som måste ta tag i mitt...! Jag är den röda bubblan vid sidan av vägen som inte rör sig... Usch blir bara mer depp av detta :( Saknar mina vänner, men nu äre ju skola igen och då träffar jag aldrig mina vänner :( Jag längtar tills Miio kommer hem! Hon får mej alltid att le :D Saknar henne...fast än vi inte är med varann så mycket under veckorna så finns hon ju alltid där om jag behöver henne men nu finns hon inte där :(
Och se hur de går med mej då, jag sitter här och skriver om hur jag är den röda bubblan på hennes blogg... oj oj dax att sova kanske.. Aja vi få hoppas att jag blir glaA snart pallar inte detta. Vi Läses i morron people ;) Nu ska jag gå och drömma om att ManU vann Premier Leauge! Fast sanningen är ju den att Chelsea vann...SÖG!!

                                             //MonkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0