Dum eller dummare?



Bild: See if I cear!  Peace!

Idag så sa min bror något som jag får höra ovanligt ofta.. :(  "Du är dummare än vad du ser ut"
Och ja nu tänker ni säkert att de är en negativ sak men de behöver det inte vara de kan vara en riktigt bra sak! Jag ser antingen riktigt smart ut eller också inte, men vet ni en sak att vara korkad och inte kunna massa svåra ord är inte så faligt!! Jag har något som många andra i dagens samhälle inte har och de är ett STORT HJÄRTA! Jag vill alltid få folk att le, de är nog mitt uppdrag här i livet tror jag :) Jag är inte komiker men jag gör saker som får folk att le, om de så gör att jag skämmer ut mej! SO WHAT! Jag gillar att vara den jag är, jag bryr mej inte så mycket om vad folk tycker men samtidigt så bryr jag mej ju vad folk tycker men inte på sånt sätt som alla andra tjejer i min ålder gör. Jag tar de som de kommer skämmer jag ut mej genom att ramla och en person skrattar så har jag åtminstonde fått nån glaA en stund ;) Man ska inte bry sig så mycket om vad andra tycker, de viktigaste är att man tycker om sig själv och de är enklare att tycka om sig själv om man inte bryr sig om vad folk tycker!
En kompis sa nyligen "Anna, jag skulle vilja vara som dej, inte bry mig så mycket". Och alltså nog bryr jag mej om saker och jag är osäker ofta men nykeln är att inte låta de visas, går du med ryggen rak och ler och skrattar med dina kompisar inte kommer någon att tänka på att du har en finne i pannan?! (Om dom gör de och kollar konstigt så be dom bara att "KISS MY ASS, UGLYFACE" !!) Hah! Fattar ni? Jag bryr mej men inte så mycket att jag låter andra kontrollera mej! Om någon säger något bakom ryggen på dej eller tittar på dej konstigt då du gör något, gör de då igen och stirra ner dom! Då blir dom ägda! Och kom ihåg att om nån snackar skit om hur du ser ut så är det för att dom är osäkra själva ;) Så där ja nu har ni fått lite visdom från Apis, och lite Grynet stil med "TA INGEN SKIT" !! haha kom ihåg de !! :D

See yaa bitches and hoes!!

                                                      //MonkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0