En dag kvar!!



Imorron då smäller de !! Då fyller lilla Anna Strömberg 18år !! :D haha pretty awesome !!:D
Aja men idag så har jag varit i kyrkan och jag hade klätt upp mej regält eftersom de är pingst men hur som helst jag hade ca 12cm klack? Shit vad man fick ont i fötterna men de funka endå, ramlade inget som tur var ;)
(And I looked freaking Awesome!! ) När man kom hem så var man galen som vanligt och jag hoppade runt som en hilma tok och chackade loss, gav pappa en chockar "Clear!". Mohahaha!
Anna har ätit och busat, maten var hur god som helst, grillad flintastek! Godaste grisen jag nånsin smakat!
Sen har jag irriterat alla i huset och vart ett freak som jag är född till :D Inte mitt fel att jag är störd...Eller? ;)
NU ska jag göra mej i ordning för jag ska följa med syster och corney på nå träningspass... vi få se hur de går :O
Är ju inte direkt en sån som tränar ofta ;) I look awesome any way! Im gonna go and make my butt look even better then it allready does, if its posible ;) I like my butt and I can not lie !! :D

                                                                //MonkeyAnna  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0