LÅNG HELG !!

                              
                   Bild: Vacker jag vet ;) haha

Min lång helg började med att jag for på bio och såg "Robin Hood" med goa vänner, filmer var skit bra och rekomenderas verkligen! Torsdag så hände vell inte så mycke tro jag... kommer typ inte ihåg :P
Igår FREDAG! så gjorde jag mycket, jag bakade pizza till hela familjen och jag har ju gjort de förr men nu här jag lärt mej asså! Dom blev ju rent runda ! :D Aja sen så vare en knäckt Anna som gick runt och var tvungen att städa...:( men sen på kvällen så vare ju som härligt ute så jag och lillebror satte oss ute och spelade sällskapsspel och åt popkorn medans dom andra jobbade! Efter de så kom myggen :O och joffe gick in.. men då började jag och Agnes sjunga som galningar !! Vackert vare må jag säga, och sen körde vi olika danser och jag skulle gärna visa dom(efter som vi filmade) men då kanske syster min blir sur :P
HAha ajaj nu äre varmt ute och jag ska dra till hamn för att välkommna Miio hem och busa med henne och Elina :D Sen blire hem och äta grillat med familjen :D 

                                                        //MonkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0