Monday !!



Bild: Jackan jag köpte, fotoshopade (dåligt) för bilden var dålig ;)

Idag har jag bara haft en lektion men är ändå helt knäckt! Kanske för att jag gick på stan hela eftermiddan och spanade efter bh:ar. Hittade som inget först, gick själv träffade Ida och Matilda dock mensen hade jag hade tråkigt igen :(
Halv tre ringde mamma och sa att hon kunde komma, jag orkade inte vänta i stan så jag gick till mammas jobb (sjukhuset) och väntade där. När vi kom till stan köpte vi en vit skjorta åt mej som jag ska ha på piratdagen, sen gick vi till Lindex och hittade faktiskt två bh:ar :D De behövdes en mamma för att hitta nåt ;) Medans vi väntade på Pappa och Agnes så gick vi till Cubus och där hittade jag jackan (Ovan, mycket snyggare i verkligheten).
Den var dyr men jag måste ju ha en jacka ;)
Men de som är lite illa är att nu har jag en röd jacka, lila skor och en turkos väska... aja de är vell inne med att ha färg-glatt nu så jag kör på stor ;) (haha)
Nu på eftermiddan/kvällen så har jag och Syrran varit barnvakter åt tre ungar, de var kul fast trött vart man men Matilda somnade ganska snabbt och dom andra babblade på en massa så de var som ba att hålla med och lyssna ;)
Nu ska jag sova tro jag, är trött och var uppe så sent igår att jag förtjänar att sova, AJ nu fick jag himlarns skrivkramp... Aja SOV GOTT VÄRLDEN!!!
och kom ihåg... de är min värld ni andra bara lever i den !! (Den är fyrkantig)

//MonkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0