Pirater och Glass :D


Idag har de varit en sån där underbar men trött dag :)
Jag har nämligen varit pirat idag med mina Skapande-vänner, vi lekte på nordanå med 28 st 8 åringar.
Kul vare men trött var man efter ;)
När jag kom hem så satte jag mej och sola medans jag väntade på att mina kära vänner, Miio Elina och therese skulle komma. När jag just var påväg att somna där ute så fick jag ett sms att jag skulle komma till kiosken där mina vänner och jag skulle köpa glass :D Vi hade skoj som vanligt och efter vi ätit de så gick vi hem till mej och satt på bron och åt kakor och bullar :D De var Skit kul att få träffa dom speciellt eftersom Miio ska iväg Utomlands imorron... orättvist... :( Men jag hoppas dom fåre skoj :D
Nu ska jag se biggest looser :D (Nationella imorron :S )


Kolla på handen är den nya poasen ;)



// MonkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0