Saknar Min Miio!!

                                

Jag sitter här i solen och saknar Miio, konstigt kanske eftersom vi ändå inte träffas så ofta men idag är den perfekta dagen att bara dra till Miio, gå till Alba köpa glass och chilla... Men MIN miio har farit till utomlandet..
Saknar henne men jag hoppas hon har skoj i Utomlandet och att hon köper mej nåt fint !! :D
Och asså jag tycker att de är varmt här men hur varmt har inte hon de då!! :O :O :O
Aja ville bara gnäla lite på att jag saknar min lilla Miio men nu ska jag sola lite mer så jag ändå är brunare än henne ;) MOHAHAHAHAHAH!!!
                                                             //MOnkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0