Snart så är man 18!!



Sitter här och kollar på klockan som nån himla tok!! Känner mej som liten igen fast då ville man ju lägga sig tidigt så att de snabbare skulle bli morron och man kunde fira sin födelsedag :D De var länge sen jag kände mej så här glaA över att fylla år, förr har de varit blahablaha men nu äre ju 18!! Freaking awesome!!

Låt mej läsa upp listan på awesome saker som kommer med att man fyller 18 !!

1. JAg blir myndig :O

2. Jag kommer nu att hamna i riktigt fänglse om jag gör någe dumt;)

3. Jag kan äntligen säga "una cervesa porfavor" ;)

4. Jag kan göra precis vad jag vill !!

5. Apis blir vuxen.... :O de var vell inte så smart eller? (Hur ska detta sluta :O)

6. Apis kan nu satsa på Zlatan ;) haha AWESOME !!

7. Men vänta nu lite äre så att när man fyller 18 så måste man betala massa saker som tandläkarn och sånt?

8. Om punkten över stämmer så vet jag inte om jag vill bli arton...(har ju mycke hål i tänderna:P)

9. Säger bara detta "Station?"

10. De bästa är nog ändå att jag kan säga att jag är arton och reta alla som inte är de !! :D

HAha livet leker just nu !! ;D ;D Imorron blir tårta så att jag spricker!!

Måste bara säga grattis till min kusin Signe som också fyller år imorron :D PArty I bergsyn!!:D

                                                          //Monkeyanna
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0