Söndag!



Bild: Förra sommaren med flickorna :)

Idag vare Söndag och ja vad har hänt? På morronen grattade vi mor min eftersom det är morsdag :) Vi for till kyrkan och hade yrsel som bara den, och de var inte bara mina höga skor som orsakade detta :P Efter kyrkan for vi till mormor och morfar och grattade dom :) Mycke go fika blev de :) Efter de skjusade pappa mej till Miio där umgåsade jag med Miio, Elina och Minna, riktigt mysigt vart de men läskigt vare, vi såg på skräckisar... inte OK! Vi såg Halloween.. bara hemsk :( Asså så hemskt att vara så störd att man gå runt och mörda typ alla och ucsh..
Men ja när jag komme hem så åt jag tacos och umgåsade lite med mina syskon, vi var på jakt efter den dumma grannkatten BERT! (Han försöker döda våran katt!, Men man muckar inte med en Strömberg!) Sen har jag suttit vid datorn och sett film på tv samtidigt :) Såg "Briget Jones" hon är ju för king!! :D

Nu ska jag se "pretty wild" Reality på E! och sen sova :) sov gött alla people ;)

                                                                //MOnkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0