Sy, Sy, Sy !! :D

                                            
                                           
Goddagens kära bloggvärld! Jag vet inte om jag berättat för er som läser min blogg att jag är en sy-människa, jag designar och syr klänningar, kjolar och ja har inte tålamod till svårare än men i höst så ska jag se som jag kan få in mer sy tid ;) Jag håller i alla fall på med en blå klänning nu som är lite mer vågad än andra klänningar. Den är dels lite mer nytänkt än vad mina andra klänningar är sen så är det en sådan klännings som visar ganska mycket hud (kanske blir bra till Spain) men jag tycker den blir riktigt bra, vet bara inte vilken bh som passar att ha under.. men de löser sig nog ;) Ska nog sätta mig och sy med lite musik som tillbehör :)
Funderar förresten på att skriva en bok, vad tror ni? De är ju faktiskt charmigt med stavfel ;) Min syster sa att jag var tvungen att använda rättstavings program... Hur ska man ta de?
Haha nu ska jag dra Eller? kommer nog ett till inlägg strax så stay tuned ;) 

                                                    //MonkeyAnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0