Tisdag

                 
Bild: Jag i min underbart söta pyjamas med en vacker huvudbonad kallat en handuk ;) Peace!

Idag äre tisdag och min första dag på skolveckan... :( men de var inte en så jätte jobbig dag, jag började kl 10.10 och slutade tre :) Har dock prov imorron i NkA :( Men de ska nog gå bra, på Dags lektioner så gäller det att lyssna och de kan vara tufft ibland men då vi var på hans gård och hälsade på och han berättade så fattade man mer :)
Så vi få hoppas på det bästa imorron :) Ja nu undrar ni kanske hur det känns att vara 18 och en dag, och ja de känns riktigt bra! Har dock inte hunnit göra någe kriminellt än men de kommer vell med tiden ;)
 Nu ska Apis snart sova men först se lite Melodifestival :)

                                                              //MonkeyAnna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0