Torsdag inte fredag.. men nästan ;)



Bild: Apis är så himla Awesome! (jag pratar om mej själv i tredje person.. spoky!!)

Idag så hade jag sov morron till tjugo i ett, kom till skolan vid tolv och snackade med mina störda men helt okej-a vänner ;) Gick till spanskan, hade kul med mina amigos, eller hade vi kul när vi satt och skrev boken om mej på spanska...Ja kanske lite! Efter de slutade jag, Nice dag ;) Gick där efter till stan och tog hamn bussen hem till bergsbyn :) När jag kom hem tog jag de lungt, sydde på min klänning, såg biggest loser och "my sisters keeper". Grät en skvätt i både biggest loser och "my sisters keeper". I Biggest loser grät jag för Mikes lillebror som inte var med i programmet(han var jätte tjock! men tyvärr minderåring) Han såg sin bror och pappa som gått ner jätte mycket, men han var fortfarande jätte tjock, han grät och kände sig ful, äcklig och utanför...Nu var han den enda tjocka... :( Snyft:( I sisters keeper så grät jag för att hon dör ju i filmen!! Brukar inte gråta till filmer och sånt, är ju 18 nu så har vell blivit gammal och känslig ;) NU ska Apis sova innan mamma och pappa får damp för att jag låter ;) SOV GOTT!!

                                                    //MonkeyAnna 

Kommentarer
Postat av: Stina

JAg grät oxå en skvätt till Biggest!! Snacka om att man är känsligt alltså!! =)

2010-05-28 @ 11:16:20
Postat av: Apis

Ja verkligen! Men några tårar fötjänade han...stackarn :(

2010-05-28 @ 21:48:17
URL: http://monkeyannaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0