Valborgs !! :D



Bild: den ända i familjen som vill vara med på bild, på min blogg...

Valborgs was awesome :) Åt tolv korvar men kände inget ;) Im so freaking awesome !!
Kom hem vid ett och då gick vi och grillade, jag, agnes, daniel, sofia, hunden rex och kissen. Mamma tittade in ibland oxo :) På kvällen var vi fler då vare hela tjocka familjen, Mamma, Pappa, Daniel, Agnes, Joffe, Jag, Mommo, Moffa, Krister, Albin, Klara, Tilde, Fredrik med fru (Ninas bror) och Per. Så vi satt nere vid älven och grillade, åt och umgåsade. Vi försökte tända den stora brasan men de kom bara rök och grannarna vart inte glaA :P haha Men vi få vell älda den en annan gång ;) de var kul ialla fall fast oj vad trött jag blev sen ... 

//MonkeyAnna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0